Back in town !!

Sådär ja, då var man hemma på brottsplatsen igen då. Och här var det lika tråkigt som vanligt !!. Men i alla fall, mina fem dagar i Stockholm har varit såå trevliga. Har ju uppdaterat er lite i alla fall, vilket är bra va ?!?.. I måndags kom som sagt Jenny, Sara och Anna och hälsade på mig och Märtha, vi käkade tacos och surrade som bara vi tjejer kan tills klockan slog läggdags vid 01-tiden. Tacosen serverades inte förrän vid 22-tiden, på grund utav att Märtha och Anna var och hämtade Annas soffa som Märtha skulle ta över...Gissa om vi andra var hungriga :).. Läs Märthas blogg,  där får ni en mer utförlig berättelse om hur det gick med transporten av soffan....Igår Tisdag var jag en snabbis på stan och uträttade ett ärende, sedan hem och vinkade adjö till Märtha och Anna som skulle upp hit, till Sundsvall.. Jag blev kvar eftersom jag skulle på ett möte idag.. Kvällen spenderade jag på Söder, mer än så säger jag inte.. Men det var mer än trevligt !!!! Idag Onsdag har jag som sagt varit på ett möte, och det gick riktigt bra. Så nu får ni banne mig hålla varsinn tumme, för min skull.. Jag får besked nästa vecka...Hoppas hoppas hoppas.......!!!!!!!!! Efter mötet spatserade jag runt på stan ett tag, innan bussen till Sundsvall begav sig.. Aja, nogbabblat....jag har haft det vääldigt trevligt i alla fall...


Nu blir det slapp i soffan, haha...det märks att jag är tillbaka i sundsvall..slapp i soffan....hm..Aja, jobbet kallar i morgon, så jag ska försöka lägga mig i tid.. Bye // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0