Allt känns toppen !!

Kärlek


Hej på er !! Sorry för dålig uppdatering idag, men jag kom inte hem förrän nu. Jag har jobbat mellan 09-17, sedan åkte jag raka vägen till syster. Jag har av någon konstig anledning mitt CV liggandes på deras dator, så jag var där och uppdaterade det lite, samt kastade iväg det till min mail så jag kan fortsätta här hemma. Mitt CV ska nämligen med mig ner till Stockholm i helgen.... Nu kanske ni börjar ana vad jag ska till Stockholm och göra ;). Men i alla fall, när jag puttsat lite på det tog jag och syster en sväng till Birsta. Hon skulle kika på lite kläder, köpa nödvändigheter till Elsas utlandsresa (hon åker till Cypern på söndag, med hennes farmor och några av hennes kusiner. Första utlandsresan för henne faktiskt) och storhandla mat på Ica Maxi. Jag köpte en present till Edvin som fyller 3 år i morgon, annars var jag bara med som moraliskt stöd :). Nu ska jag slappa i soffan lite innan det är dags för sängen... Morgondagen bjuder på jobb, tvättning, packning och ett litet kalas för Edvin. (Han ska egentligen ha kalas på lördag, men jag åker ju till stockholm då)....

Hörs i morgon folket...Jag gissar att det blir lika kass uppdatering då också, men det får ni ha förståelse för...:).

/ Charmtanten !!

Kommentarer
Postat av: JasmineLinde

Ja, har du haft en bra dag? :)

2009-08-14 @ 00:36:20
URL: http://jasminelinde.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det har jag. Har du? :)

Ja, eller hur? :D Den blir verkligen bara bättre och bättre!

2009-08-14 @ 15:23:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Cv, hohoho! Nu är Carro nyfiken. Berätta för Mama! :D

2009-08-14 @ 15:24:41
URL: http://carris007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0