090831

Jaha, då var måndagen avklarad och inte blev jag mycket klokare för det. Har suttit i möte halva dagen, och det sög rätt rejält. Vissa människor skulle jag bara vilja vrida nacken av. Ja, jag är allvarlig !!!! Men annars har dagen varit väldigt lugn.. Efter jobbet hämtade Anna upp mig, hon ville nämligen ha sällskap ut till Birsta. Där ute gick det undan, vi köpte det vi skulle och sedan åkte vi ner på stan och käkade tacos. Fybubblan vad gott det var :). Nu blir det en promenad, för att sedan med gott samvete kunna slappa i soffan...

Kommentarer
Postat av: Ida

Den känslan känner jag igen! Förutom att jag velat vrida nacken av ett par klasskamrater idag så är det fint :) Själv då?

2009-08-31 @ 18:52:01
URL: http://idaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0