090830 + Bilder

Helgen ♥

Söndag....och idag ska man....hm....göra så lite som möjligt :). Men jag skulle faktiskt vilja göra tvärtom, för jag har verkligen inte gjort ett skit i helgen..bara tagit det lugnt.. Det kan och andra sidan också vara väldigt skönt, men jag börjar bli raaaastlös :). Tur att jag ska jobba i morgon, och ännu bättre.. - Jag har något att se fram emot, jag åker nämligen till Stockholm på torsdageftermiddag..♥ Igår eftermiddag åkte jag tillbaka till Madde och Fredrik, jag, mamma och pappa (som är hemma över helgen) blev bjuden på middag där. Sedan bar det av hemåt igen, så min helg har jag kort och gott spenderat hos syster äldst....

Idag har jag hunnit med en promenad med Elin, lille Oliver och Gizmo. Vi gick runt Sidsjön, uppdaterade varandra om vad som händer i våra liv osv...osv... Alltid lika trevligt att träffa dig Elin, och hoppas vi ses snart igen !! När jag kom hem fick jag mersmak, så jag bytte skor och gick ut och sprang 6 km.. Så nu har jag gjort av med lite energi, vilket var behövligt efter denna lugna helg.. Ska ta en dusch och sedan slå mig ner i soffan och se en film, tror det får bli "Million Dollar Baby", grymt bra film enligt mig :). Vad tycker ni ?


Hm..jag har blivit dålig på att ta bilder, det finns nämligen annat som snurrar runt i mina tankar så jag glömmer helt enkelt bort att fota.. :). Men jag fick ihop några i alla fall... Så håll till godo;




Den här söta tösen kan jag inte få nog av :)


Elise visar stolt upp sin glugg hon har i munnen, vi hade nämligen projekt-dra-ut-en-tand igår :).


Vet inte varför jag fotade detta, men jag tyckte att Madde hade fått till det så fint utanför dörren.



Satt och ritade med Elise igår eftermiddag, då jag fick syn på en rolig ritbok. En designbok eller något i den stilen, där man ska rita och designa egna kläder osv.. Kikade igenom boken och blev mäkta imponerad, snart 7 år och ritar såhär fint;





Är tveksam om jag ritade så här bra när jag var 7 år, men min äldsta systerdotter, hon kan :).










Sidsjön runt. Härligt :).


Kommentarer
Postat av: simone

SV: Gud vad duktig du är alltså! :) Alltid så vackra foton på bloggen också :)

2009-08-30 @ 13:43:13
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ida

million dollar baby är jättebra! Jättevackra foton du tagit föresten :)

2009-08-30 @ 14:32:44
URL: http://layide.blogg.se/
Postat av: Ida

jodå :) har tagit det lungt bara idag, skönt. du då ? =) ?

2009-08-30 @ 14:59:44
URL: http://layide.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Ja, då kan jag förstå att det är skönt att ska av sig lite myror i kroppen ;) I veckan är det mest jobb och träning :) Har du något kul på g? Du bor vid sisjön eller, om jag förstått rätt? :)

2009-08-30 @ 15:28:17
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Jaahaa,, jag läste nog fel, sisjön ligger rätt nära mig, men du skrev ju SiDsjön :P

2009-08-30 @ 16:22:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Mja, alltså min egna tog X-antal timmar och svordomar att göra, sen gick jag rakt efter www.designadinblogg.se - då förstår man iallafall, med hjälp av hans guider kan man få en grym sida :)

2009-08-30 @ 19:05:00
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0