090810

Äntligen !! ♥


Äntligen har jag börjat på mitt "vanliga" schema, så nu är allt sig likt igen. Har jobbat mellan 07.30-16, och för en gång skull så känner jag mig "skönt trött". Svårt att definiera ordet "skönt trött", men jag hoppas ni förstår vad jag menar. När jag kom hem tog jag en liten powernap innan jag satt igång med städningen. Nu var det faktiskt läge att städa, och det blev strålande fint. Härefter blir det bara slapp i soffan....Visas det något bra på tv ikväll??  Åh, när jag kom hem idag låg det ett paket och väntade på mig i brevlådan. Gissa vad det var ?? :). Jag blev jättenöjd... Visar er i nästa inlägg vad paketet innehöll....

Kommentarer
Postat av: moa

Hej! Har en frågestund på min blogg, så kika in och ställ massa frågor! Kram på dig

2009-08-10 @ 21:43:39
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0