Lista =)

Klockslag jag började med denna lista: 16.28

Namn: Mari Eriksson

Födelsedag: 20 Maj

Hemstad: Sundsvall

Ögonfärg: Gröna

Hårfärg: Brunett

Längd: 1,73

Höger eller vänsterhänt? Höger

Civilstatus: Förhållande

Är dina föräldrar skilda: Nej !!!!!!

Skor idag: Joggingskor

Svagheter: Lösviktsgodis

Mål för året: Har inga direkta mål iår faktiskt, att börja plugga är ett mål. 

Det första du tänker när du vaknar:  Tänker sällan samma tankar, men dem är oftast positiva.


ANTAL: 
Syskon:
2

Piercings:
Öron


FRAMTIDEN: 
Namn på barn: 
Flicknamn: Esmeralda eller Cornelia. Pojknamn: Maximilian eller Gabriel. (finns många fler fina barnnamn.)

Vad vill du bli när du blir äldre:

Drömjobb: Högsta socialchef, öppna eget eller för att bryta trenden, inredningsarkitekt.

 
FAVORIT:
Mat:
Kyckling/ris, Thaimat eller tacos.

Sport: Fotboll och Innebandy har stått mig närmast hjärtat.

Djur: Haft två hundar, Walle och Wictor. (annars är jag allergisk mot de flesta djuren.)

Glass: Ben&Jerry

Låt: Lars Winnerbäck - Timglas. Kommer alltid vara den bästa.

Nummer: 4 och 44

Tuggummi: Mintsmak

Tandkrämssmak: Mint !!!! + listerin efteråt.

HAR DU: 
Någonsin varit kär:
Jag är kär !!! :)

Blivit dissad: Jo, någongång har jag nog blivit det.

Rymt hemifrån: Ja, när jag och mamma bråkade en gång för lääänge lääänge sedan. Tror jag rymde till grannen, sisådär 10 m. ha ha

Föreställt ditt ragg naken: Säger som min vän Jill, det vore väldigt konstigt om man inte gjorde det. Eller hur ?! :)

Sovit utomhus: Jajamensan !!!

Gråtit i skolan: Ja det har jag, listan blir lång. 

Spytt i skolan:
Nej!!!!!!!

Velat bli modell: Aldrig tänkt i dem banorna faktiskt.

Gjort något dumt du skrattar åt idag: HA HA, ja det har jag !!!!!

Sett en död männsika: Ja!!!!

Använd droger:
Nej!!!!!

Ätit sushi: Ja !!!! Typiskt, nu blev jag sugen.

Retats: Miljontalsgånger. Var och varannan dag händer det :)

THIS OR THAT: 
Cider eller öl: 
Öl. Jag blir så förbannat mätt på cider.

Pepsi eller cola:
Cola.

Donken eller burger king: Bläää för båda.

Choklad eller vanilj: Vadå "choklad eller vanilj"!?! Det beror ju självklart på vad det handlar om :). (men choklad är nog godast)

Jordgubb eller blåbär: Blåbär. Säger det igen, för sådär sjuttielfte gången, jag är allergisk mot jordgubbar.

Kött eller veg: Kött.

Tv eller film:
Film.

Gitarr eller trummor:
Gitarr

Adidas eller nike: Adiddas

Kinesiskt eller mexikanskt:
. Kinesiskt

Kakor eller paj: Vad är det för paj vi talar om ?! Om det är rabarber eller hallonpaj, blir svaret - Paj !!!! 

MTV eller VH1:
MTV.

Blind eller döv:
döv.

KAN DU:

gå ner i spagat: 
Jag har kunnat gått ner i både spagat och splitt, men inte längre. ha ha :P 

Skriva med både höger och vänster: När jag skriver med vänster ser det ut som en tvååring skrivit.

Blåsa en bubbla: Yes det kan jag !!!! Jenka är godast :)

Ha dina ögon i kors: Jag har försökt massa gånger, men jag kan verkligen inte få till det !!!!

nudda näsan med tungan: Nepp !!!!

blev klar med listan 16:50. Tog drygt 20 min. Bravooooo!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Gabriel tycker jag låter som ett bra namn till kotten din! ;D

2009-04-20 @ 22:41:40
URL: http://gabbjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0