Tror att det kallas, Torsdag (?)

Jag är så äckligt trött att jag faktiskt funderar på att gå och lägga mig. Men det kommer istället resultera i att jag vaknar klarvaken inatt, och det vill jag inte. Hur fan gör jag man ?!

Om det är någon frivillig där ute som vill flytta utomlands, så hör gärna av er till mig först !!!! Jag är så jäkla less på det här vädret att jag skulle kunna spy,  för tro inte att solen har hittat hit. NEJ !!! Det är SNÖN som har hittat tillbaka...

Nu ska vi inte vara så negativ (ha ha), men idag har inte alls varit en bra dag. Har tjatat konstant på barnen !!! Barnen har gjort som dem själv velat, men inte vad VI personal velat. Suck !!!!!! Så kan det vara ibland..

När jag tänker efter så har jag inget jättepositivt att berätta om dagen faktiskt. Men jag tänker lämna mitt negativa humör vid sidan av bloggen.Tror ni klarar er bra utan den...





Men, jag kom på en sak. Jag åker till Åre om exakt en vecka !!! Tur att man har något positivt att se fram emot :).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0