Sun is shining !!

20 grader och inte ett moln, vad mer kan jag begära :).  Har precis vaknat till liv efter en powernap i brassestolen på uteplatsen. Gissa om det var skönt !? =).  Jag slutade vid 13, traskade genast hem och fixade lite med tvätthögarna. Sedan somnade jag ute.. Nu ska jag koka ihop någon middag, sedan kommer min arbetskamrat Anna hit, som ska hålla i kvällens hudvård/smink-party.  Jag har shoppinghumöret uppe, så något skoj ska jag säkert hitta =).

Timmarna på jobbet sprang iväg,  vad annars när man nästan får avnjuta 5 timmar, utomhus =). 


Nu är jag ledig i hela fem dagar, igen.. Känns riktigt skönt faktiskt :). Så nu ska jag passa på att vila upp mig, och ladda batterierna inför nästa arbetsvecka. Åre-resan tog nog musten ur mig.........








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0