Solen är fan min bästa vän !!!

Aldrig kännt mig så pigg som jag gör idag, och jag vet att det har med vädret att göra. Så jäkla Nice !!!!!!! Klockan 08 hoppade jag upp ur sängen som en pigg liten mört, hur pigg dom nu är..  Utanför fönstret sken solen som aldrig förr, och termometern visade redan vid den tiden, + 10 grader.  Den här dagen kommer bli glassig =).  Jag är ledig också, och det gör ju inte saken sämre. Jag tror att jag ska göra mig iordning, åka ner på stan och inhandla lite vår/sommar-kläder. Kan tänkas att det är dags nu :). Förresten, en snygg jacka vore något också......... En god kulglass på torget blir det med all säkerhet också..  JAG ÄLSKAR VÄRMEN !!!!!!!!!!!!!!!  


Inget speciellt är planerat idag som ni märker, men sådana dagar är alla värda. Ta dagen som den kommer, och bara njuta av ledigheten är exakt vad jag ska göra idag.. Och det är så niiice =).


Någon som vill joina ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0