Mor och dotter !!!!

Modersinstinkt.   Vissa saker utelämnas från denna blogg, även denna gång.  Men jag begrep nyss att modersinstinkten från sin egen mor verkligen är huuur stor som hellst.  Hon fällde några påståeenden nyss, och självklart stämmde alla. Rätt läskigt sådant där, men det jag fick till svar när jag frågade hur hon visste, var;  - Sådant märker/ser en mor som älskar sina barn över allt annat på jorden.  Men som sagt, anledningen lämnas utanför bloggen. Men med all säkerhet kommer mina närmaste vänner inom en snar framtid veta....


Nogbabblat om det.... Anna, min arbetskamrat var ju som sagt här. Mary Kay produkterna slängdes fram på bordet, och vi fick testa det ena och det andra. Såhär i efterhand kan jag bara säga, - Vilka superprodukter !!!!!   Jag testade rengöringsprodukterna,  och fastnade för dem direkt. Har aldrig någonsin kännt mig så ren och fräsch, som jag gör nu.   Så hejdå med alla dåliga/billiga produkter............... Nu ska jag bli vår/sommar-fräsch :).... 



Kommentarer
Postat av: Paula

mammor är fan övernaturliga varelser. lite läskigt och jävligt ballt.

2009-04-30 @ 07:38:07
URL: http://dagensforakt.blogg.se/
Postat av: Mari

Ja det är helt sjukt, fattar inte !!!! Undra om man blir lika själv när man blir mamma.....





2009-04-30 @ 08:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0