Måste shoppa, genast !!!!

Tanken att shoppa vår/sommar-kläder har inte slagit mig ännu. Att sätta på sig tunna blusar/byxor, vårskor, vårjackor etc etc har inte riktigt känts så lockande, eftersom vädret har varit under all kritik. Eller ja, vintern har hållit i sig galet länge bara!!! Men nu när jag kollade på H&M´s hemsida hittade jag den här;.....



.... och jag insåg direkt att den här blusen, MÅSTE jag köpa !!!!  Den kommer passa mig som handen i handsken :P. Det finns kanske lite vårkänslor i min kropp ändå :).  


Kommentarer
Postat av: Linda Q

riktigt söt! =)

2009-04-15 @ 19:19:37
URL: http://lindaq.se
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-15 @ 22:09:03
Postat av: Maria

tack så mycket :) hur är det med dig annars? jobbar och står i? kram

2009-04-16 @ 09:06:45
Postat av: Anonym

Tack så mycket =).

2009-04-16 @ 16:01:54
Postat av: Mari

Ja, jag fastnade genast för den där blusen =)

2009-04-16 @ 16:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0