Ich liebe dish

Tänk vad vädret kan påverka ens humör avsevärt !!  Idag har solen strålat hela dagen, och jag har varit på ett superbra humör. Jag vill lova att det har med vädret att göra...Det har blåst lite kalla vindar dock, men det är inget som stört. Jag ääälskar solen :).  Lovely !!!!!

Idag har varit en bra dag, vi har haft det jättemysigt på jobbet. Några var ute och lekte på förmiddagen, medan några var inne och hade massage respektive målade i vår nya målaratelje :).  Låter kanske inte så märkvärdigt, men när all personal samt alla barn är på strålande humör kan det inte bli mer än, jättemysigt !!!!

Ikväll, eller rättare sagt vid 17-tiden är jag bjuden till syster äldst på middag. Jennie med familj kommer också. Därefter blir det lite vin/öl och singstar :). Jag ska sjunga mig hees... Så jäkla roligt att stå där med en mick i näven, och ge sjutton på att man ska bli en "soloartist" :P. .... Jag tar med mig kameran...





Kolla vad mycket snö vi har kvar.....




Kommentarer
Postat av: william

ha kolla vi då

2009-04-27 @ 18:54:43
URL: http://sirwilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0