Frihet !!!

Frihet är det rätta ordet, för att beskriva vad jag känner just nu. Solens strålar värmer mig där jag sitter på altanen, det är ca 14 grader (i skuggan), fåglarna kvittrar, inte ett moln på himlen, mina fräknar trädar fram mer och mer för var timme jag sitter här. Allt är bara så underbart, jag njuter av ledigheten och tystnaden som viner i mina öron. Det kallas frihet!!!

Vad är Frihet för er ?!

Jag befinner mig som ni förstår i stugan, och har nu legat och sovit i solen i tre timmar. Jo, jag är galet trött hehe :). Gårdagskvällen blev hyffsad lugn, och inte alltför sen. Men jag fick äran att sova i barnens del på huset, och det innebär tidig morgon och även uppstigning på toaletten med Elsa vid 04-tiden.(svaret på varför jag är trött) Jag, Jennie, Markus, Elsa och Edvin sov över hos Madde och Fredrik med familj.  Planerna var att äta middag där, men systrarna med familjer hade varit på Drakborgen och käkat pannkaksbuffé. Ingen var så sugen på middag med andra ord..  Vi dukade upp lite tilltugg och greppade microfonerna istället, och singstar blev det för hela slanten kan jag lova :). När barnen lagt sig fortsatte vi vuxna, och klockan var nog efter 01.00 när vi bestämde oss för att sova. Kvällen blev väldigt lyckad måste jag säga !!!!!

När jag orkar ska jag berätta om min tokiga svågers påhitt igår kväll. Han var och är säkert fortfarande väldigt nöjd för vad han åstakommit :). ha ha ha ha ha......


Nu ska jag fortsätta att njuta av Friheten !! Sedan blir det säsongens första grillning :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0