Filmtips !!!!




Filmtips !!!

Mamma Mia
En recension om denna film utelämnar jag faktiskt, för jag vill hoppas på att alla har sett den redan. Och då redan vet vad den handlar om.  Men jag måste säga att det finns nog ingen annan film som denna, som man blir så himla glad av. Det bara sprätter i kroppen :). 

My Best Friend´s Girl
Ingen Du-Måste-Se-Den-Film direkt, men om du/ni har tråkigt någon kväll så hyr den gärna. För den är med all säkerhet väldigt underhållande :). "Grovt, Oförskämt, Snuskigt och Grymt, Grymt Kul".  Mer än så kan jag inte säga...

Flyga Drake
Har inte hunnit sett den ännu. Men eftersom boken är huur bra som hellst så antar jag att filmen är detsamma. Hoppas jag i alla fall :). Har ni sett den ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0