Då var Påsken 2009 över !!!

Vilket stohej, jag blir alldeles matt !! Varför micklar och donar man för att Påsken ska bli så bra som möjligt !?! Det ska vara god mat, god dryck, påskägg, presenter osv osv.. Men allt är över på ett ögonblick.. Antingen är det jag som är knäpp eller så börjar sådana här traditioner tråka ut mig totalt...

Aja, nog om det !!! Min Påskhelg har i och för sig varit riktigt bra. Men, jag antar att den hade varit lika trevlig utan Påskfirandet också. Jag har precis kommit hem från stugan, efter två trevliga dagar med familjen. I morgon är det tillbaka till vardagen och allt som hör därtill. Och det är enligt mig, väldigt skönt..Tacka vet jag, rutiner.....

Jag har massa bilder att visa er, både från festen i lördags och från tiden i stugan. Men jag lägger upp dem i morgon istället, är på tok för trött för att orka publicera dem nu. Hoppas ni klarar av att vänta en dag till :).

Sov gott !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0