090428

Värmen var tydligen inte här för att stanna, inte här hemma i norr i alla fall. Idag har det nämligen varit svinkallt, eller ja sisådär 10 grader. Men det hart blåst småspik..... uscha... Jag vill ha tillbaka solen......


Jag jobbade mellan 09-16, och dagen har rullat på i vanlig fart. Inget märkvärdigt har hänt med andra ord.  Jag har varit ovanligt pigg idag också,  antar att 11 timmars sömn var behövligt. Kände mig som ett litet barn igår när jag gick och lade mig vid 21.00..... Men det var galet skönt :).

Nu ska jag gasa iväg till stugan ett tag, vi är bjuden på middag hos min faster och farbror. (dom har också stuga där).Så jag återkommer later.....




Puss på näsvingen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0