090423

God morgon alla läsare !!! Hur mår ni idag ? Jag mår i alla fall huur bra som hellst. Jag har precis ätit en grötfrukost med min mor,  så nu tänkte jag passa på att kolla mail och skriva ett inlägg lite snabbt. Innan jag ska börja göra mig iordning, samt packa det sista.  Vad gör ni denna torsdag ?! 

Som jag nämnde igår, - Vattnet ska stängas av idag !!! Det är avstängt redan, jag har varit vaken lite mer än en timme men jag har redan dragit i kranen sisådär miljoner gånger. Men varje gång inser jag att vattnet verkligen är AVSTÄNGT !!!!!!!  En sådan här gång märker man hur beroende man är utav vatten...........


Nu ska jag kila vidare, men som sagt. Ha det så bra nu ;).

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0