Vädret tillåter inte mina planer !!!

Korv också, idag skulle ju allt det nya börja men tji fick jag för regnet verkligen ööööser ner och det blåser småspik.Det var ju idag jag skulle börja, ja ni vet med mitt träningschema och kostschema. Kostschemat kan ju påbörjas, men jag blir så less. Alltid när man planerat och är såå peppad till det är det alltid något som korvar till sig. Så ja jag börjar fundera, istället för dom där hantlarna, skivstången, outfiten och skorna jag skulle köpa så  får jag väl inhandla en plastbåt, åror, gummistövlar och ett regnställ i stället för det här suger verkligen. 
Nu ska jag på ICA MAXI med min kära mor och inhandla lite nödvändigheter till hemmet,  kanske slår till på en badring också om dom finns kvar :P.  Tjing Tjing !!!


Kommentarer
Postat av: MAria

Glöm inte badankan;-)

2008-09-02 @ 23:20:41
URL: http://emmariia.blogg.se/
Postat av: Mari

Haha, nej fasen den glömde jag =) Det får bli dagens inköp..hehe

2008-09-03 @ 09:46:07
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0