Torsdag 25 sep.

Kom hem vid 17-tiden efter en lång och seg dag på jobbet och insåg snabbt att jag varken hade tvättat eller rotat fram några "Åre-kläder" tills i morgon, jaha tänkte jag och satte igång hann dock inte långt innan jag insåg att det var dööötråkigt, så jag hoppade i några vettiga kläder och åkte ner på stan istället :). Hi Hi. Där nere blev det lite shopping faktiskt,( Jag som skulle "hålla" i pengarna. och ingen lön har jag fått), men shopping kan man helt enkelt inte få för mycket utav. Eller vad säger ni ? :)  Jag kom hem med en mörklila tunika från Vero Moda, mascara från märket Lancomé, mössa från H&M, leggings också dom från H&M och ett par "hanky panky" trosor från Twilfit.  Känner mig riktigt nöjd :).  I morgon påökas ju bankkontot så vem vet,  jag kanske hittar något fint i Åre också :) ( För er som inte vet, jag åker till Åre i morgon.)  Vad ska ni göra i helgen ?!



Åre var det ja, i morgon vid 14-tiden åker jag, mamma och pappa till Åre. En lugn och avslappnad helg väntar, med långa promenader, kabinliften upp till toppen, god mat, god dryck, höstmarknad ( tydligen en stor tillställning, så förhoppninsgvis är det mycket folk där uppe), shopping.m.m. 
Jag tar med mig den bärbara, så ni kan följa min vistelse i Åre under helgen.

Sov gott !!


Kommentarer
Postat av: anonym (olby)

åh, fan åre is the shit så jag e inte ett dugg avis ....typ. :)

fan va mysigt.

ha det så kul... ps. jag o syrran storshoppade idag, vi kände oss som värsta bokmalarna, o vi hittade den där boken. har dock börjat läsa en annan, men jag sak ge dig min åsikt om boken sen när jag läst den :)ps.

puss

2008-09-25 @ 23:35:00
URL: http://lookatmy.blogg.se/
Postat av: Mari

Hihi. Skynda dig upp så får du hänga med =).

Åhh vad roligt, helt sjukt vad roligt det är att shoppa. Älskar alla påsar haha =)

Ja släng gärna över en kommentar när du läst ut den, vilken bok började du med ?!

Ha en bra helg tjejen

2008-09-25 @ 23:40:32
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0