Totalt j*vla nöjd

Dagens skattjakt gick som en dans faktiskt, gick runt på alla möjliga affärer och provade jackor men tillslut blev Zara min räddande ängel. Hittade kappan jag letat efter i år och dar, den är såå snygg :). Äntligen !!! Letandet fortsatte och då var det skor som skulle hittas, det blev ett par ankleboots på Din Sko. ( mot min vilja egentligen eftersom Din sko i vanliga fall är i min mening värdelös.) Men dom var snygga och får helt enkelt duga i höst/vinter.  Så min vända på stan blev riktigt lyckad ( och dyr, men det får jag leva med). !!!! Ni får bilder på mina inköp senare.

Sedan blev det en sväng till syster också, slapp vara barnvakt faktiskt eftersom Markus är sjuk. Men middag serverades och det tackar jag för.  Kom precis hem och ska strax ut på min powerwalk, måste bara förbereda mig mentalt först :).

Dom duger va ? :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0