Ska inte butikspersonalen kunna sådant??

Jag klampade in på Åhlens i stan i förmiddags för att köpa en ny mascara samt ett fräscht nagellack. Efter att ha letat i sisådär fem minuter efter någon som jobbar där får jag äntligen hjälp. Trodde jag !!!!!! Eftersom mascaran jag brukar använda inte finns att köpa i sundsvall var jag ju tvungen att prova något nytt. Så det jag frågade löd ungefär. Jag skulle vilja ha en mascara som ungefär motsvarar YSL-mascaran ( den jag brukar använda). Mascaran får inte vara klumpig, men den måste ge ett snyggt resultat snabbt, gärna att man lätt kan bygga på den och få en snygg volym på fransarna..  När jag sagt detta till kvinnan får jag till svar, - Detta kan inte jag så bra, så hör med min kollega där borta ( hon pekar på en tjej ).  Jag frågor helt enkelt henne också, men vad tror ni jag får till svar ???? Jo exakt samma fras - Detta kan inte jag så bra.  Trodde personalen på en sådan stor butik skulle kunna sånt här, men ack så jag bedrog mig. Jag tackade för hjälpen (som jag egentligen inte fick) och kilade iväg. Utan mascara och nagellack.  Sånt här får bara inte hända, jag blir vansinnig. Skulle inte ni bli det ???
Har detta hänt er någongång ?????



Veckans to do;

[ X ]  Köpa present till mamma. Jobb 17-08
[    ]  Födelsedagskalas för mamma. Jobb 19-08
[    ]  Ledig.  Hemligt uppdrag på kvällen ;) ( Om ni har tur får ni veta )
[    ]  Jobb 07-16
[    ]  Jobb 09-17.30. Filmkväll med Josefine ( Har planerat in det utan att ens fråga henne, snäll kompis ;)

Ganska lugn vecka, men mer tillkommer säkert. Skönt att jobba lite iaf .. Mari Glad :)


Jag återkommer i morgon med vidare information.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaaaa! Skall vi ha filmkväll? Jag hoppas innerligt att jag är "Josefine" i detta blogginlägg. :D

Förresten, hur går det med teorin? Hehe.

Puss!

2008-09-10 @ 22:11:31
Postat av: Mari

Självklart är det du Josefine ;). Vill du vara med mig på fredagkväll?? Hehe, har läst i boken iaf..SKulle ju komma ner idag och resten av veckan, men jobbar. bra det också ju iofs :). puss

2008-09-10 @ 22:20:51
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0