Måndag. 22.40

Kvällen spenderade jag i soffan hos Jennie och Markus, Timrå Vs Frölunda. slutade med vinst för Timrå efter förlängning. Ett yngre fräschare Timrå har tågat in i elitserien i år, ser stundtals mycket bra ut synd att dom har en tendens att slappna av för mycket i slutet av perioderna bara, deras boxplay får dom nöta på också annars ser det bra ut. Hoppas på en bra säsong från Timrås sida...Eller vad säger ni som kollar på matcherna ?? . Nästa hemmamatch blir att följa på läktaren faktiskt, pappa har fixat biljetter redan.Weeeei :).  I morgon blir det jobb, 09.00-18.00. Blev heldag i stället för dom ynka timmarna på eftermiddagen och det tackar jag för.  



Resultatet efter promenaden.
Mamma och jag hade ett långt samtal angående framtiden osv, så jag glömde bort att fota. Blev EN fin bild iaf :)
Sticksjön, ligger bara ett stenkast från mig.





God Natt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0