" One Last Thing "

Cyklade som sagt iväg och hyrde en film, alla filmer jag skulle kunna tänka mig se var dock redan uthyrda. Men letade reda på den här filmen.          






" One Last Thing "
Om du hade en sjukdom och visste att du skulle gå bort inom en snar framtid, vad skulle din högsta önskan vara då?!
Tonårskillen i den här filmen har drabbats av cancer och går och väntar på sin "dag", men utav en välgörenhetsorganisation får han en sista önskan. Tro det eller ej, men hans önskan är att få spendera en helg med en supermodell. Detta förstoras upp och han blir lite utav en "kändis" där borta samtidigt som han går och "väntar".
Kolla in filmem så får ni se fortsättningen.


Enligt mig var den väl helt okej, den får 3 stjärnor av 5.
Lite flummig ibland, men jag fällde några tårar faktiskt.
Helt klart en "fin" film.

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra att du ger omdömmen! Slipper man se nått i onödan:P hehe När, hur , var ska du till Åre?

2008-09-13 @ 08:14:18
URL: http://elinteresias.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag mamma och pappa ska dit den sista helgen i sep. Men vore ju trevligt att ha någon i sin egen ålder med sig.hehe :). Vi ska bara dit och mysa, äta gott, vara ute i naturen osv..

2008-09-13 @ 11:20:46
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0