Middag på "Broken"

Tillbaka till stugan efter ett besök på marknaden, det var riktigt mycket att se faktiskt  plus att vi kollade in i alla butiker. Finns såå mkt snyggt !!! Jag inhandlade en ny mössa, ett nyckelband med Åres logga på och lite choklad från chokladfabriken. Mums. Hittade ett par riktigt snygga boots också som jag blev riktigt sugen på, att det var halva priset på dom var inte heller dåligt. Men hm, funderar tills i morgon, är liiite osäker faktiskt.   Ska jag köpa dom ?
Eftersom det är långt ifrån säsong här är det riktigt roligt att det ändå är så mycket folk, hela byn är faktiskt full. ( många fräscha grabbar har hitta hit också), var bara tvungen att säga det..Weeeii :)

Ikväll är ett bord på Broken bokat, får se vad jag beställer från menyn. Just nu orkar jag inte ens tänka på mat, tycker man inte gör annat än äter när man är borta på sådana här resor. haha. Men jag tillåter det den här helgen :).
Tror jag ska försöka få tag i Sara nu och frästa hon med ett besök på Holiday club ikväll. Låter väl trevligt ?! :)




Snygg mössa va?
Blir dock numer kallad "polkagrisen" av min far, men det är det värt för mössan är grymt snygg enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0