Måndag den 22 september.

Äntligen har solen kommit tillbaka, idag är det en riktig höstdag. Ca 10 grader, solen skiner och höstfärgerna har hittat hit. Myyys :). Nyss städat mitt rum, badrummet samt dammsugit hela övervåningen så nu ser det fint ut, luktar mumma gör det också.. Ett städtips från choachen; När ni skurar golven tar ni en skvätt sköljmedel i vattnet istället för sopa, doftar mycket godare och skyddar bättre mot smuts. Nu vet ni det också :).  Efter städningen ska jag ta en långpromenad och kameran ska också få följa med idag, så himla fina färger ute nu och det måste fotas. Ni får se resultatet senare.   I eftermiddag ska jag försöka få med mig mor på någon färgaffär, färg och spackel ska inhandlas för nu ska jag börja med mitt rum. Längtar tills det är klart :).  Timrå spelar mot Frölunda ikväll, så vid 19-tiden sitter jag hos syster bänkad framför tv:n. Stör EJ !!!! :P  Nä nu ska jag ut, här går det inte att sitta. Hejdå !!!!


Veckans To do lista;
Måndag - Städa. Hockey.
Tisdag - Plugga teori med Jos. Jobb 16-20
Onsdag - Jobb, 07.45-16
Torsdag - Jobb, 09-17
Fredag - Ledig. Åker till Åre med mor och far.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0