Lördagen

Måste erkänna att jag är en stolt moster åt mina 5 syskonbarn,  finns ingen bättre känsla än när man besöker någon av systrarna och barnen kommer springandes in i min famn och vill kramas. Helt galet underbart !! Över till gårdagen då, var ju som sagt barnvakt åt Ida, minstingen av dom alla. Hon är 1 år. Hon har aldrig varit ifrån Madde och Fredrik en längre stund faktiskt, så jag fick vara försökskaninen och det gick hur bra som hellst. Inga problem alls. Moster Mari kan hon ;).Kvällen innehöll en promenad till Sticksjön där vi matade fåglarna, sedan till kiosken för att lämna tillbaka en film, sedan hem igen och Ida fick bada lite innan det var dax för kvällsfika och godnatt.  Efter att hon somnat vid 20-tiden fixade jag fram lite godsaker som Madde hade köpt åt mig, vilken lyx va.;) Sedan blev det mys i soffan hela kvällen, somnade där och vaknade upp vid 03-tiden då Madde och Fredrik klampade in. Det blev en mysig lördag hemma hos syster med andra ord, helt okej :).




Lite äldre bild, men söt som socker är hon :)



Mums med kex :)



Nybadad, sötare unge får man leta efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0