Home Sweet Home

Anlände till Sundsvall vid 16-tiden, resan gick undan eftersom jag somnade strax efter avgång..Två kvällar med alkohol och evigt dansande tog musten ur mig. Man börjar bli gammal !! HaHa.
Hann inte ens hem innan jag skulle iväg på nästa äventyr, barnkalas. Elise fyller 6 idag, så det blev tårta och god middag med familjen plus några vänner till Madelene och Fredrik...Nyss hemkommen, hoppade nyss  i myskläderna och slängde mig i soffan och här ska jag ligga resten av kvällen kan jag lova :).   Kan tänka mig att ni vill veta mer om helgen, men jag tänkte vara social med mor och far en stund först så jag återkommer med diverse bilder och skvaller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0