Detta händer inom kort.

God eftermiddag. kl är slagen 14.15 och jag sitter fortfarande som en slashas i mina myskläder. Dax att putsa fjädrarna lite tror jag :).  Det blir en lugn helg för min del, var tänkt att gå ut men känner inte alls för det den här helgen. Istället ska jag jobba ett par timmar ikväll, sedan se efter min minsting Ida när Madde och Fredrik är på fest. Får se vad vi hittar på för något bus. I morgon ser det också ut att bli lugnt, kanske en bio med Josefine :). Märtha ska du med ??  Riktigt skönt med sådana helger.


Min äldsta systerdotter fyller  6 år i veckan, så det blir barnkalas och allt som detta hörtill. Ett evigt present-köpande känner jag, men ganska kul. Dock finns det sååå mycket fint att köpa till barn så det ska nog inte vara några problem. Hittade den här Tunikan på Lindex, skulle nog passa min äldsta rödtott väldigt bra. Vad tycks ??






Planerna i veckan är att jobba, ska försöka hinna med något spinningpass också.
Nästa helg ska jag åka ner och besöka Marie i uppsala, biljetterna är bokade och klar.  Ska bli jättekul att få se hur hon har det. Dåligt av mig att inte varit där tidigare med tanke på att hon har pluggat ett par år redan, men bättre sent en aldrig som någon vis person sa :).
Hoppas hon ger mig en guidad tur genom stan, kanske hinner med något trevligt uteställe också :)
*Längtar.






Snodde en bild från någon av hennes nollningar ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja då blir de utgång :)

2008-09-13 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0