Haha, vilken kväll

Haha.Jag måste får berätta ( kan nästan inte hålla mig för skratt )!!!! Jaha, jag skulle ut på min dagliga powerwalk, klockan var väl slagen några minuter efter sju..Denna gång skulle jag testa spåret runt "Ryggis", stoppade i hörlurarna och sedan var jag igång. Efter ett varv började det bli riktigt mörkt, skogen omringade mig, dimman tätnade och om jag ska vara ärlig så var det lite läskigt. Men detta stoppade inte mig, så jag ökade farten och höjde volymen för att komma hem snabbare..  Jag hörde verkligen INGENTING förutom musiken som dunkade i mina öron.  Helt plötsligt springer ett gäng grabbar om mig, ja ni kan ju  gissa vad som händer. Jag skriker som en stucken gris, blev sjukt rädd. Trodde nästan jag skulle skita ner mig.. haha. Men värst av allt, då jag höjde volymen på musiken så började jag samtidigt sjunga högt för mig själv till nästa låt, ja helt enkelt för att inte känna mig så ensam. Men f*n, det var ju inte de bästa låtvalet att sjunga högt mitt ute i skogen tydligen, för låten som just  då dunkade i mina öron när killarna sprang förbi var Lena Ph`s - Det gör ont. HA HA. PINSAMT !!!!  Jag vek snabbt  av hemåt vid nästa avfart, detta för att vara säker på att inte stöta på killarna igen. haha.. Aja, Jag får se det positivt, killarna fick ju ett roligt slut på kvällen iaf :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0