Fixar och donar

Nyss vaknat efter ett par timmars sömn i min säng, jobbade som sagt natt igen. Nu är jag ledig fram tills på tisdag, så det  ska bli skönt att vila upp sig lite. Idag blir det en liten "fixa och dona dag",  tvätta kläder är prio 1,  måste ju ha fräscha kläder nu när jag ska göra Uppsala osäkert :). Ska även försöka rensa min "sportgarderob", efter tiden på Lillsved åkte allt in i garderoben i en ända röra. Hittar banne mig ingenting nu haha. Säkert mycket som kan skänkas bort också. Sedan har jag tänkt åka ner på stan och inhandla lite underkläder och smink, måste även fräscha upp detta. Så om någon vill följa med mig så ring !?! :). Min lilla resväska ska packas också, försöker denna gången att inte få med mig så förbannat mycket, jag har nämligen en tendens att ta med mig halva garderoben när jag ska någonstans.. Någon som känner igen detta eller ?? :P.   Ikväll ser det ut att bli en middag på någon resturang med Elin, Maria och några till jag inte kan namnen på men det blir nog trevligt ska ni se. Timrå har deras premiärmatch ikväll också, ska försöka hinna se den om inte det så håller jag tummarna för en vinst iaf. 


Marie måste ju vara stans gulligaste, igår ringde hon och sa att hon var tvungen att stanna längre på skolan i morgon pga någon redosvisning så hon skulle inte hinna möta upp mig på Centralen i uppsala. Men vet ni, hon hade ringt till sin kära bror och frågat honom snällt om han kunde möta upp mig i morgon och visa mig vägen till Marie så jag slapp stå där ensam på Centralen och vänta, hon skulle även ställa fram fika m.m så jag kunde ta för mig när jag kom fram. Hur snällt är inte det !!!! Me like :)


En dusch och lite lunch väntar nu.
Tjing Tjing !!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0