Vinkla ögonen hitåt :)

...... J*klar vad jag har varit effektiv idag.   Började som sagt med en morgonpromenad, sedan har jag tvättat, dammsugit hela lägenheten, rengjort allt från golv till tak i badrummet,  bäddat rent i sängen, bytt gardiner i vardagsrummet, dammtorkat i alla rum, städat köket.. Ja mer därtill :). + att jag har varit hos Madde i två timmar.   Nu har jag precis tänt ljus i hela lägenheten,  börjat med middagen som idag består utav klyckling och ris,  inväntar mor och far också som snart kommer hem :).  Shit, nu ser det riktigt bra ut här hemma :)... 

De resterande punkterna på "Listan" fortsätter jag med i morgon, tyckte städningen var allt för rolig idag för att göra något annat :).  

Ikväll ska jag och pappa åka till Jennie och Markus för att glo på matchen mellan Timrå - Modo,  mamma får stanna hemma :).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0