Ett bra tips nu när du känner dig blek !!

Madde (min syster) visade mig idag något hon köpt på Apoteket, jag var inte sen att testa och jag blev smått överraskad att produkten faktiskt var riktigt bra.  Jag brukar nämligen inte gilla produkter som efterliknar BUS, men den här var riiiktigt bra. Lätt att applicera och gav faktiskt inte några fläckar..

Eftersom den mer liknar en hudlotion går den att tvätta bort och man kan åter igen applicera den dagen efter utan att vara rädd att man ska få fläckar/ränder osv.  Perfekt när man vill vara osminkad en dag men ändå vill ha lite "färg" i ansiktet.
Observera att man måste akta kläderna, iallafall just efter att du applicerat den.  

Ett bra tips från mig nu när du känner dig blek.





"ACO FACE Bronze gel är en färgad fettfri

gel som ger huden en naturlig, fräsch

solbrun ton. Innehåller fuktbindande

Glycerin och skyddande Vitamin E."


Jag tror dock det finns en likadan som det står "Lotion" på också.
Men jag fann den inte på hemsidan.
www.apoteket.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0