Uppdaterat och rensat min sminkväska :)

Natten är avklarad och jag har sovit ett par timmar här hemma nu, vaknade nyss. :). Bäddade ner mig vid 02-tiden inatt i soffan på jobbet, sedan ringde alarmet på mobilen vid 05-tiden. Då landade första barnet med andra ord så det var bara att hoppa upp, min prinsessömn fick snällt vänta. Har precis duschat och fräschat till mig, en god frukost har jag mumsat i mig också :)    Nu väntar jag på att Anna ska höra av sig så vi kan ta en fika tillsammans, tror det blir en sväng till Barista faktiskt :).


Som jag berättade igår inhandlade jag lite nya fräscha make-up produkter, så nu har jag rensat, gjort ren några grejer och slängt en hel del gammalt som jag inte alls använder. Riktigt  härligt när allt är fräscht och nytt.
( man samlar på sig en hel del måste jag säga, eller hur?) :).




 

Elin, Maria och Carro. Gör er redo för nästa helg :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0