Timrå vann =)

.. Efter sudden death vann Timrå med 3-4.  Halva matchen var Skellefteås och andra halvan var Timrås,  och enligt mig var Timrå de värdiga vinnarna. Tenkrat, Hynning och Moe visade framfötter även idag och det resulterade i dagens vinst.  På torsdag har vi Modo på hemmaplan och jag hoppas även då på en vinst. Lycka till !!!

Haha, jag skulle juh till Jennie och Markus och hålla dom sällskap under matchen. Sällskap kan jag inte kalla det jag fick, efter bara några minuter in i matchen sov båda i varsitt soffhörn. Fin syster och svåger man har :). 
Nu är jag hemma iallafall och ska snart bege mig till sängen,  det kommer ju en dag i morgon också =).






Sov gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0