Sms-meningar.

Hittade den här på en tjejs Blogg, så jag ska inte vara sämre än att själv också testa :).



Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Har varit och tränat och nu tänkte jag se en film jag nyss hyrt.
 
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Oki, vad skönt..jag bjöd min mamma på hockey igår så jag var hemma ganska sent.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Sötnos går det bra på jobbet idag ? ( haha)

4. Vilket sms blev du mest berörd av? 
Hej! Är lite trött bara annars är allt bra.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej :). det är bara bra. börjar bli riktigt varmt och skönt ute nu.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Hej:) Har dessvärre jobbat inomhus idag, så dagen hade kunnat varit bättre.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej gumman. hehe, vilken dålig tajming du har.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Hej Darling !!!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Det nybyggda husen vid metropol.

10. Din romantiska replik?
Äntligen har man kommit hem och landat i soffan :).

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Godmorgon tjejenm, hur är det idag ?


Sjuka svar, prova ni också :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0