Minusgrader och väntan på snön är stooor :)

Nyvaken och några tusen kronor fattigare, haha. Hur man nu lyckas med det kl. 09.00 på en onsdagmorgon. !?! :).
(Lätt hänt när man måste betala räkningar)

Idag inväntar en sväng på stan, detta ska hinnas:
- Lämna in min klocka.
- Köpa en parfym.
- Hitta någon outfit till Halloweenfesten på lördag.
- Köpa hudlotion.
- Försöka hitta joggingskor.

Lycka till Mari :).

Vad händer hos er idag ?!

Förresten,  jag sitter och inväntar snön som mer än gärna får komma nu. Utan snö vid den här tiden på året funkar inte, det blir juh så himla mörkt om kvällarna. Visst är det mysigt, man kan tända ljus, mysa i soffan och känna lugnet.
Men lite snö nu vore inte fel, den får gärna ligga kvar också för jag vill ha en vit jul i år. 



 

4 minusgrader, blå himmel, vindstilla och banne mig förj*vligt härligt :)
Nu ska jag klä mig varmt och ta en promenad. Myyyys =)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0