Lista =)


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
När ingen ser
Titta på dig själv i spegeln: Klarar mig inte utan speglar
Gnälla: Ja, kan låta som en riktig tonåring ibland.
Skrika: Nej.
Sova: Jo, "normala" människor gör det.
Ha ångest: Ja, vem har inte det.
Skada dig själv med flit: Dumheter.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej, jag ska leva minst 70 år till.
Drömma mardrömmar: Ja, drömmer ibland att jag är en seriemördare.haha
Drömma sexdrömmar: Självklart.
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Det underlättar att vara lite annorlunda..
Klä dig i svart: Ja! Grym basfärg.
Gå till kyrkan: Inte mer än nödvändigt, dop, bröllopp, osv.
Gå i skolan: Sist var det på Lillsved.
Röka: Feströker ibland, men nu var det länge sedan.
 Ha sex: Jag är ju singel, så nej inte just nu.
Ljuga: Sällan.
Hata folk: Vissa människor gillar man mindre än andra, men hat är ett starkt ord.
Lita på folk: Tillit är jätteviktigt, en relation eller liknande fungerar inte så bra annars.


VEM:
Saknar du:
Morfar.
Vill du döda: Varför skulle jag vilja döda någon ?
Rörde dig sist: Mamma.
Vill du slå: Människor som förstör samhället,
Kysste dig sist: Det ni ;)
Vill du kittla: Har ingen lust att kittla någon just nu.
Kramade du sist: Mamma.
Vill du prata med: Mina kära vänner från Lillsved.
Skrek du på sist: Jag sa ju det, jag skriker inte :).
Vill du vara som: Mig själv, låter kanske lite tråkigt men det blir lättast så.
Sårade dig sist: En viss herre, nämner inga namn.
Vill du bli galet full med: Mina vänner.
Gjorde dig riktigt glad senast: Gårdagens fest, gills det ?? =)
Fick du sms från senast: Anna B
Ringde dig senast: Märtha.
Är snyggast på jorden: Johnny Depp och Henrik Zetterberg.

HAR DU:

För många vänner: Tror knappast att man kan ha för många vänner.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Vägrar gå på A-brunnar.haha
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Haha, vem har inte det ?? :)
Färgat håret: Ett antal gånger, sist i torsdags.
Brutit några ben: Bröt min arm i 3:an, skulle balansera på en fotboll.
Några piercings: Hål i öronen.
Egen dator: Delar den bärbara med mor och far just nu.
Bra självförtroende: Ja.
Kysst någon: Ett par stycken.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ingen idag, sist sa jag det till mina syskonbarn,
Bjudit ut någon: Ja.
Varit kär: Ja en gång, svävade på moln då.
Dumpat någon: Ehm, ja.
Stulit någonting: Att stjäla är dumma saker.
Lämnat landet: Ja, senast till Turkiet med Paula.Grymt =)
Tuttat eld på nått: Ja en papperskorg, blev beordrad. hade brandövningar på skolan.
Gjort något olagligt: Inte vad jag kan komma på.


HUR:

Går du: Med näsan i vädret
Svarar du i telefonen: Hej, det är Mari.
Fördriver du tiden: Träna, jobb, vänner, datorn.
Mycket pengar har du: Tillräckligt för att överleva iaf, men en vinst på lotto skulle jag inte tacka nej till.
Tjänar du pengar: Ja inte jobbar jag gratis inte.
Ofta diskar du: Är glad att det finns diskmaskiner, kom inte ens ihåg sist jag diskade för hand.
Ofta städar du: Varje dag.
Många stör du dig på: Ödslar inte tid på människor jag stör mig på.
Ofta träffar du din familj: Mor och far träffar jag varje dag, syskonen någon gång i veckan.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag kommer bli en framgångsrik hälsocoach.
På gud: Nix.
På rymdvarelser: Ehm, nja.
Att folk tycker om dig: Säg mig, vem kan motså charmören Mari ? :P
På ett liv efter detta: Ja.
Att fiskar kan tänka: Hm, nja. Men kanske, de är ju också levande varelser.
Att du kommer leva länge: Som sagt, ska leva minst 70 år till.


Kommentarer
Postat av: cicci

haha visst är det kul att fylla i listor?? I love it.

2008-10-13 @ 13:32:21
URL: http://lookatmy.blogg.se/
Postat av: Mari

haha, ja det var faktiskt roligt.Snodde denna från dig :P.

2008-10-13 @ 15:47:48
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0