Kladdkaka och en Blender.

Nu har jag precis slängt ihop smeten som ska bli en god Kladdkaka :). Blir ni avundsjuka  ?? Lyxade till kakan lite extra idag faktiskt, lade i krossade Marianne-godisar. Ser verkligen fram imot fikarasten med kollegorna i morgon :).

Var på ICA MAXI i Birsta nyss med mina kära föräldrar, handlade som sagt lite nödvändigheter till kylskåpet men jag kan säga att det blev lite annat också :). Deoderant, duschcreme, strumpbyxor, ja ni vet sådant man behöver ibland. Mamma köpte en Blender till mig också, så nu blir det till att dricka Smothies. Me Like :)

I morgon är det onsdag och en ny dag anländer med nya möjligheter, jag är dock rädd att dagens händelser kommer "spegla" tillbaka på morgondagen men jag måste lägga det där bakom mig nu och springa vidare, för jag måste ju sköta mitt jobb..  I morgon kväll ska jag träffa Cecilia för en fika, var väldigt länge sedan vi träffades nu så det ska bli riktigt trevligt. Saknat dig gumman !!!  Ska träffa Anna vid 20.30 tiden också för att ta en promenad. Visst är vi duktiga ? :)



Min nya bästis..:)


Före....

Ni får se resultatet i morgon, för den gräddas för fullt i ugnen nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0