Killar, kolla hit. Mari beskriver en välklädd kille :).

Någon fler än jag som gillar att kolla på kläder, skor osv till killar !?! :) ( Jag vet en iaf, Märtha ) :P
Finns såå mycket snyggt till killar. Jag och Märtha pratar ofta om att köpa ett par snygga boots (som båda vi är svaga för, ja hur nu man kan vara svaga för ett par skor haha) och ställa i bokhyllan. Lovar att jag skulle vårda dom ömt :). (sjukt). haha. 

När jag väl är igång så kan jag väl ge er några smakprov på vad Jag tycker är snyggt.

Eftersom det är höst/vinter nu så får ni några smakprov på vad jag tycker passar in i dessa tider :).


Skor !! Det får mer än gärna vara boots under höst/vintern, (resår på sidorna och en "flärp" där bak är nästan ett måste om man nu ska investera i ett par boots.)
           ( Går tyvärr inte att lägga upp det andra paret)



Ytterplagg !!  Rock går före mycket den här tiden på året. Mannligt och ger än känsla av attityd.
( En snygg dunjacka kan absolut också fungera.)
                 
 

Cardigan !!! För att hålla värmen i vinterkylan kan en stilren cardigan vara riktigt snygg att bära.
                        
             



Jeans !! Något som passar året om och som alltid kommer vara ett modeplagg. Vem gillar inte jeans liksom?
Byxorna ska sitta lagomt tight över stjärt/ben. Tvättningen på jeans har längre nästan ingen betydelse, helfärgade eller en snygg tvättning kan göra jeansen lika snygga. Beror kanske också vem som bär dom :)


                                   





Skjorta!! Sist men absolut inte minst, en skjorta kan bäras både till vardags och till fest. Också ett modeplagg forever, en figursydd skjorta sitter oftast alltid snyggast. Skjortor  kan användas både enfärgade och rutiga/randiga och lämna ett riktigt snyggt resultat. (välj randigt/rutigt med måtta.)


                
           





Nu får det vara bra tror jag, har visat lite enkla baskläder som alltid kommer finnas och alltid kommer göra de mannliga könet till en välklädd människa, enligt mig iaf och ni får tycka vad ni vill :).


Hojta till om du behöver tips och råd, jag hjälper gärna till :).
Sov gott mina herrar !!!

Kläderna/skorna fann jag på, www.skorett.com www.zoovillage.com www.hm.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0