Into the wild

.. jag såg inte Idol igår kväll som jag alltid brukar, det blev att vi hyrde film istället.  Trevligt det också, men inte likt mig :P. Vi hyrde tre filmer men den vi såg igår var " Into The Wild".

Alex levde ett liv som många andra har som sin dröm, massa pengar, familj, stor villa, bra betyg i skolan..Ja ni vet.. men det nästan inge visste var att han hatade detta "liv".  Han ville leva i frihet, utan pengar, utan alla krav från sina föräldrar osv, så efter examen bestämde han sig, Alex bokstavligen brände alla sina besparingar och lämnade allt som en gång varit hans "liv".   Hans mål var att på egen hand, utan hjälp ta sig till Alaska....................
- Se filmen så får ni se hur det gick för Alex!!   En mycket bra film enligt mig och det som gör filmen extra sevärd är att filmen är basserad på en sann historia. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0