En lugn och skön tisdag..

Nyss sagt hejdå åt Madde och barnen som var här och hälsade på en liten stund, innan dess påbörjade jag målningen i trappen, så nu kan pappa fortsätta ikväll.. Snäll jag är va ? :P Nu ska jag göra mig iordning för en fika nere på stan, först ska jag slänga i mig middag också :). Sprödbakade torskfiléer med potatis och citron sås serveras här idag :) MUMS !!!! 

Veckans att-göra-lista :)
Tisdag. Ledig. Målat. Fika.
Onsdag. Jobb. 08.00-16.00.
Torsdag. Jobb. 07.30-16.00.
Fredag. Jobb. 8.30-16.30. Hemmakväll :).
Lördag. Besök till skogen med syskonen och barnen.Party.
Söndag. LEDIG :).

Fler aktiviteter kommer säkert att tillkomma :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0