PANG, Det kom från ingenstans..

Jaha, "Birsta City"- besöket var ju helt bortkastad tid.. Det finns verkligen INGENTING  av värde på de där stället, bara massa trasor.  ( med andra ord, jag hittade ingenting.)..... Jag var redan på dåligt humör när jag åkte dit och värre blev det kan jag säga, haha. Känner mig som en grinig tonåring som klagar på allt just nu. Det kom från ingenstans och jag hann aldrig riktigt "fånga" det, så det sa helt enkelt bara "pang". Det är väl normalt att få utbrott ibland, eller ?? :) Haha.

Nu ska jag ta en Ipren och lägga mig, min energi tog slut efter "smällen".(haha.)
Återkommer i morgon, förhoppningsvis med lite trevligare inlägg.
Sov gott.




Pang sa det !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0