Vi fick fint besök igår kväll.

Nyvaken och faktiskt riktigt pigg, konstig efter att jobbat natten. Men jag är juh Super-Mari ;)

Igår kväll vid 20.00-tiden kom det fem politiker från stockholm på besök på jobbet, men vilken ära hurrni. ha ha. :) Om jag inte är helt ute och cyklar kom dem faktiskt  från Regeringen. Deras uppdrag var att kolla hur verksamheten hos oss fungerar. Det blev en hel del frågor och vi svarade i den mån vi kunde :).  Allt detta för att dom senare ska kunna argumentera VARFÖR just en sådan här verksamhet är Viktig.. Osv. Med andra ord var dom FÖR denna verksamhet och inte MOT som de flesta politiker i sundsvall är.  Det ska sparas och det ska sparas, men spara in pengar på någon annan verksamhet för guds skull.

Jag har precis duschat och påbörjat min make-up, men det går segt :)  Jag ska nämligen möta upp Elin och Maria på stan för att äta en Lunch tillsammans. Hörde något om Taihmat och det klingar faktiskt riktigt  fint i mina öron :)

Vid 15-tiden börjar jag jobba igen, slutar vid 20.00-tiden. Snabba ryck här hurrni :) Då blir det raka vägen till Filmstaden, jag ska se nya Bond-filmen :) Weeeiii !!!!  Någon som sett den ?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0