Utelek.

ag Gårdagen var en riktigt bra dag, jag var på toppenhumör hela dagen och jag njöööt av att bara få vara hemma och dona hela dagen. Man behöver sådana dagar ibland faktiskt. =)
Jag myste i soffan hela kvällen.Tittade på Stjärnor På Is, Svensson Svensson, Brottskod Försvunnen och medan mumsade jag på ostkrokar  =)   (åh det var länge sedan, men såå gott )









Vaknade vid 10.30 idag (åh vad skönt med en sovmorgon), jag han dock inte mer än att stiga upp ur sängen innan Madde ringde och frågade om jag skulle följa med till Jennie. En utedag med barnen stod på schemat, och jag är inte den som är den så jag följde med :).  Vi började dagen med lunch, som bestod av makaroner och korv sedan kastade vi på oss kläderna och gick ut.   Vi promenerade till en lekpark där vi roade oss i 1,5 timme, sedan gick  vi hem igen med väääldigt trötta barn, vi fikade lite och sedan åkte jag hem igen. :).... Och nu sitter jag här !!!!

Snön ligger faktiskt kvar på marken, det är ca 3 minusgrader och solen har skinit hela dagen.En riktigt härlig vinterdag, såå mysigt :)..



Edvin och Alvin skottar utanför dörren, såå fint det blir :)


Elsa påpekar att hennes kära mor Jennie tog väldigt lång tid på sig.
hehe, ni skulle hört utlägget hon hade =)


Alvin roar sig i rutschkanan.
(stavas det så?)


Elsa uppe i klätterställningen.


Elsa och Alvin, av någon konstig anledning skulle tungorna visas på varje bild =)
Men dom är lika söt för det.


Edvin är utslagen efter en dag ute=)


...några sekunder senare sov han =)

(Ida låg och sov i vagnen och Elise roade sig med pappa Fredrik på annat håll )

Kommentarer
Postat av: Caroline

Guud vad mysigt det ser ut!! Har det snöat där hemma oxå? Woooaw =)

2008-11-17 @ 14:59:13
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

=) Ja vi hade det jättemysigt.

Det kom snö i lördags här hemma och det ligger faktiskt kvar, så barnen är nöjda ;)

Saknar dig, snart ses vi vännen.

2008-11-17 @ 17:08:48
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0