Upprörd eller rättare sagt förbannad!!!!!!

En titt på Aftonbladets hemsida innan jag lägger mig tänkte jag skulle passa fint, men jag hinner inte ens få upp sidan innan jag blir riktigt upprörd eller rättare sagt riktigt förbannad.  Just detta hände inte i sverige iofs, men det spelar mig F*n ingen roll, jag måste avreagera mig här på bloggen ändå.     Läs !!!!! detta och jag lovar er att ni om 2 minuter är lika upprörd som jag är just nu.   http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3747570.ab    



Det är helt sjukt,  på åtta månader har socialen besökt dom 60 gånger, jag upprepar 60 gånger men INGEN har "ryckt" in.  Hur f*n kan man "gå förbi" en 17 månader bebis som har likartade skador som efter en bilolycka och ingenting göra. Sådant missar man bara inte, hur j*vla manipulerad man än blir.  


Nu står det banne mig klart och jag tänker inte ens fundera en sekund till,  jag ska bli socionom och visa ALLA hur f*n man beter sig när barn/ungdomar far illa.
Såhär får det bara inte gå till, vare sig det handlar om sverige eller något annat land !!!!!

Vi hörs, jag måste sova.

Kommentarer
Postat av: C

De ska sanna oxå plugga till :)

2008-11-12 @ 10:46:55
Postat av: Mari

Jasså ?! =). Bra det, för nu ska saker och ting ändras. Orkar inte se på mer.

Ledig idag ?! =)

2008-11-12 @ 10:49:53
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0