Uppe med tuppen.

Klockan 08.00 slog jag upp mina gröna, eller rättare sagt så flög jag upp som en projektil klockan 08.00, jag var nämligen helt säker på att brandlarmet tjöt men det var hemtelefonen som ringde, och gissa var den låg (?), jo under min huvudkudde. hur nu den kunde hamna där.   och innan jag hade hittat den så hann pulsen bli riiiktigt hög..ha ha. Men nu är jag vaken iallafall :).

Gårdagens tema "packning"  gick sådär, iallafall för min egen del. Hemma hos syster gick det bra.  Jag packade inte en pryl igår, hm. Hur ska detta gå tänkte jag när jag vid 23-tiden lade mig för att sova ?!  Men vet ni, Jag och Josefine har nu på morgonen bestämt att vi åker ner till stockholm i morgonbitti, istället för idag.  Så idag måste jag ju hinna packa, håller ni inte med mig ?! :).



Hej hopp sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0