Tystnad.

Middagen är avklarad, barnen har fått kvällsfika och tystnaden har anlänt. Det är underbart när systrarna med familjer är här på besök, jag får härja med barnen och snacka av mig lite med systrarna/svågrarna. Men när dom har gått hem för dagen/kvällen är tystnaden som blir efter dom oerhört skön :). hehe.  

Förresten, min nya outfit satt som en smäck, nu är det bara ett snyggt långt silverhalsband och ett par nya pumps som fattas.  Ser fram emot kvällen då jag får använda kläderna :).
Kanske redan nästa vecka, då jag och Josefine drar ner till stockholm för att träffa vår stjärna, Caroline :).










Edvin i flanellpyjamas, han må ju vara den sötaste 2-åringen i stan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0