Tisdag

Vaknade vid 08-tiden och hoppade faktiskt direkt upp ur sängen,  jag kände mig riktigt utvilad :).
Gjorde en stoor frukost som jag länge satt och mumsade på, så himla mysigt när man kan ta det lugnt och bara njuta av morgonens timmar. Det bästa av allt var ju att jag var ledig idag :).

Vid 10.30 tiden åkte jag och mamma till Birsta för att kolla lite, det var ju som sagt dax att börja köpa julklappar.
Idag blev det inhandlat två fina julklappar, julklappspapper, snören och ettiketter,  annars blev det inte mycket mer gjort på Birsta.  Det blev en snabbis på IKEA också, därifrån blev det en till ljusstake ( likadan som jag köpte för några veckor sedan) samt väldoftande ljus :).

Jag var dock inte riktigt nöjd efter dagens besök på Birsta, så jag åkte ned på stan en sväng också.. Där hittade jag ena julklappen, plus en ny outfit till mig själv ;).  Var bara tvungen att unna mig själv något.. Hihi :). Sedan bar det av hemåt igen.




Nu sitter jag här på mitt rum och tar det lugnt, utanför dörren är det livat värre. Alla mina fem syskonbarn är här på besök. Shit, det låter verkligen som att en heel förskola är här..haha. Men men, numer är jag ganska van vid detta :).
Middagen serveras om en stund, tror faktiskt det serveras Lax och Potatis här idag :) Mums !!



Dagens inköp;





Röda doftljus 39 kr,  från IKEA.
Svart presentpapper 29 kr,  från Lagerhaus,
Lila och blåa snören 10 kr st,  från Lagerhaus
Namnettiketter 10 kr st, från Lagerhaus.




Klänning 299 kr, från Zara.
(Julklapp till Elise)



 

Fodralklänning 198kr, från H&M
Till mig skälv =)



Kofta 499 kr, från MQ
Till mig själv :)



Armband 59 kr, från H&M




Känner mig riktigt nöjd efter dagens inköp =)
Nu ska jag äta middag.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0