Snart blir det jobb.

Jag har precis packat min lilla "nattpåse" som jag ska ha med mig till jobbet ,jag måste ju ha med tandborsten och lite ombyte nu när jag ska jobba natt. :). Känner mig som en liten flicka som ska sova över hos en kompis he he :)


När vi dukat fram middagen på bordet och satt oss till rätta för att börja äta knackade det på dörren, Ha ha, ja gissa om inte syster 2 (Jennie), Elsa och Edvin stiger in genom dörren precis. Mina systrar kan verkligen de där med att passa in mattiderna här hemma :).  Ytterligare tre tallrikar flög upp på bordet och köket blev genast smockfullt,   jag smög in till vardagsrummet istället och satt mig. Mycket lugnare här ute ;).  


Nu ska jag surpla i mig den goda soppan som serverades idag, mumsa på det hembakade brödet och sedan bege mig till jobbet.       Så ha en fortsatt trevlig kväll mina nära och kära. Vi Hörs I Morgon !!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Vart jobbar du natt?

2008-11-06 @ 18:54:34
Postat av: Mari

Jag jobbar på en dygnetrunt förskola :).

2008-11-06 @ 19:51:00
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0