Semesterplanering.

Nyss hemkommen från systers hus. Där lovar jag att dom kommer trivas hur bra som hellst, både invändigt och utvändigt är det toppenfint. Allt är nyrenoverat och i toppskick,  ljusa fäger i varje rum, stor tomt, grym planlösning, stort dubbelgarage, nära till lekpark för barnen..osv..Grymt helt enkelt !!!!




Kors i taket, men jag har faktiskt packat klart . Det ni ;)   Har nyss pratat med Josefine, planerat lite för morgondagen, vad vi ska hitta på osv :). Tåget avgår från Sundsvall 12:11.  Vid 15:30 när vi anländer till sthlm åker vi direkt hem till Ricard och lämnar väskorna, sedan blir det lite shopping i något närliggande köpcentrum. Kvällen blir nog väldigt lugn och Idol har jag tvingat dom att vi måste se :P.  Vid 23-tiden anländer Caroline till sthlm så då åker vi in och hämtar henne :). Sedan blir det godnatt !!!  Lördagen är inte direkt planerad, men shopping och fest är väl huvudämnena för dagen.
Jag ska försöka uppdatera er om vad som händer där nere :).        Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och kolla på tv, sedan blir det sängen.   GodNatt !!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0